Ze stránky na stránku

Asi čekáte, že už se tady toho moc nedočtete...
No, máte pravdu!
Čas od času na tenhle svůj blog myslím a je mi vlastně docela líto, že jsem na něj přestala mít čas. Protože mě vážně moc bavilo psát o knížkách, které zrovna čtu, ať už do práce nebo jen tak pro sebe. Můžu to svádět na své nové šéfredaktorské povinnosti, které mi přibyly (a že jich není málo). Nebo prostě na to, že jsem líná :) Na obojím je troška pravdy, přiznávám. 

Ale protože ve mně pořád žije to puzení s internetovým světem cosi sdílet a všechny ty unifikované facebooky, twittery a instagramy mi nějak nestačí, došla jsem k závěru, že přece jen potřebuju mít něco svého. Takový svůj pokojíček, kam si můžu vylepit plakát nad postel. Takže proto vznikla tahle nová stránka...


Co tam najdete? To se taky teprve uvidí. Ale určitě se to bude točit kolem knih. Zatím tam hromadím citáty z knížek, které mě zrovna zaujaly. Možná to bude krapet osobnější než tady, protože podle mě zapsaný citát z knížky říká o rozpoložení čtenáře víc než sálodlouhá recenze. Tak třeba ty moje zaujmou i vás a půjdete za mnou na tuhle stránku s maličko divným jménem. A nemyslím jen "citátozápisník", ale i ten tumblr... nevíte někdo, co to vlastně sakra znamená? :D


3 komentáře:

  1. Prima nápad, Terezko :) Už jsem nakoukla a budu koukat dál. Jinak fakt nevím, co je tumblr :D a to tam mám účty dva :D

    OdpovědětVymazat
  2. Citáty z kníh milujem, tiež si ich občas vypisujem, ale len málokedy ich postnem verejne (skôr keď sa nakopí viac z jednej knihy. Novú stránku preto pridávam do RSS a budem sledovať :).
    Inak tumblr vzniklo tuším zo slova "tumbleblog/tumblelog", čo predstavuje také tie krátke mikroblogy na zápisky, odkazy, obrázky, videá a pod. Takže na citáty ako stvorené :)

    OdpovědětVymazat